• صفحه خانگی
  • >
  • اسلایدر متنی
  • >
  • نشر الکترونیک سایه ها به زودی با هدف انتشار رایگان آثار باکیفیت، شروع به فعالیت خواهد کرد.

از همه ی هنرمندان و اندیشمندان دعوت می کنیم که در صورت تمایل، آثار خود را که به صورت کتاب، آماده ی چاپ هستند به ایمیل ما ارسال کنند تا در صورت تایید داوران بخش کتاب، به صورت نسخه ی الکترونیک و رایگان منتشر شود.
شما می توانید کتاب های قبلی خود را نیز که ناشر حاضر به تجدید چاپ آن نیست یا نیاز به سرمایه گذاری شما دارد به ما برسانید تا بدون هیچ حذف و تغییری در «نشر سایه ها» منتشر شود.
با توجه به آنکه تقریبا اکثر نویسندگان، شاعران، مترجمان و محققان ایرانی از چاپ کتاب، سود مالی زیادی نمی برند و دغدغه ی آنها عدم پخش مناسب و نرسیدن کتاب به دست مخاطب است؛ نشر سایه ها با داشتن مخاطبان بسیار و تاکید خود بر رایگان بودن آثار می تواند نقش مهمی را در رساندن آثار شما به دست مخاطبانتان ایفا کند.
همچنین بسیاری از کتاب های چاپ شده در ایران دارای حذف و تعدیل های فراوانی هستند که باعث فاصله گرفتن مخاطب از کتاب می شود. تاکید «نشر سایه ها» بر چاپ بدون سانسور کتاب، می تواند بسیاری از آثار ماندگار فارسی را از پستوها و کمدها خارج کند و به دست مخاطب برساند.

نکات قابل توجه:
آثار خود را حتما به صورت فایل Word به ایمیلتان ضمیمه کنید و اگر طرح جلد خاصی را برای کتاب در نظر گرفته اید آن را هم به صورت یک فایل عکس جداگانه (با کیفیت بالا) به همراه مشخصات کامل عکاس یا طراح به همان ایمیل ضمیمه کنید. لطفا مشخصات کامل خود و هر توضیحی را که لازم است در متن ایمیل قید نمایید.
نشر سایه ها حداکثر پس از دو هفته از رسیدن ایمیل شما در مورد چاپ کتاب شما پاسخگو خواهد بود. در صورت عدم پاسخ، ایمیل شما به ما نرسیده است.
با توجه به رویکرد «نشر سایه ها» اولویت، با چاپ آثار در حوزه های ادبیات، هنر و اندیشه خواهد بود. اما مطمئنا از آثار دیگری نیز که در ایران با مشکل چاپ روبرو هستند حمایت خواهد کرد.

ارسال آثار

3 نظرات در حال حاضر